Незважаючи на загрози життю та здоров’ю нашого персоналу, повну відсутність договорів з окупаційною владою щодо забезпечення безпеки пересування автомобілів охорони, ми для своїх клієнтів відновлюємо роботу пульта. Спостерігаємо за об’єктами 24/7 із передачею інформації власникам.

Висловлюємо надію на порозуміння.

Підтримуємо своїх клієнтів усіма силами та засобами та сподіваємося на якнайшвидше введення в роботу екіпажів наших бійців.

Бажаємо удачі та оптімизму!

ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!!!🇺🇦

 

Програма контролю якості послуг «Арсеналу»

Програма контролю якості послуг «Арсеналу»

23 червня проведена конференція, на якій прийнято «Програму контролю якості послуг». За цією програмою, на нашому підприємстві протягом 2021-2022 року вводиться система незалежного контролю якості послуг з бойових виїздів та обслуговування сигналізації.

Цей контроль заснований на прямому проходженні інформації від клієнтів з використанням чат-ботів і контактів через QR-коди, що забезпечить повну достовірність інформації.
На підставі отриманих даних, новий відділ контролю якості буде проводити статистичну аналітику і давати рекомендації по роботі з клієнтами.

Програма контролю якості послуг «Арсеналу» Програма контролю якості послуг «Арсеналу» Програма контролю якості послуг «Арсеналу» Програма контролю якості послуг «Арсеналу» Програма контролю якості послуг «Арсеналу» Програма контролю якості послуг «Арсеналу» Програма контролю якості послуг «Арсеналу» Програма контролю якості послуг «Арсеналу» Програма контролю якості послуг «Арсеналу»

Comments are closed.