Програма контролю якості послуг «Арсеналу»
- Репортер
- Июн, 24, 2021
- Новости, Фотогалерея
- Комментарии к записи Програма контролю якості послуг «Арсеналу» отключены
23 червня проведена конференція, на якій прийнято «Програму контролю якості послуг». За цією програмою, на нашому підприємстві протягом 2021-2022 року вводиться система незалежного контролю якості послуг з бойових виїздів та обслуговування сигналізації.
Цей контроль заснований на прямому проходженні інформації від клієнтів з використанням чат-ботів і контактів через QR-коди, що забезпечить повну достовірність інформації.
На підставі отриманих даних, новий відділ контролю якості буде проводити статистичну аналітику і давати рекомендації по роботі з клієнтами.
Контактная информация
Свежие записи
- Нападение на платежный терминал, вандал задержан 23.01.2022
- Поймали бывалого воришку 21.01.2022
- Драка возле магазина в центре города 21.01.2022
- Забыл заплатить за продукты 18.01.2022
- Незадачливый воришка 14.01.2022
- Вечерний визитер оказался хулиганом 13.01.2022
- Воришка в продовольственном магазине 12.01.2022
- Задержали хулигана в Голой Пристани 11.01.2022
- Продуктовый воришка 25.12.2021
- Задержан воришка в магазине спорттоваров 20.12.2021