Програма контролю якості послуг «Арсеналу»

Програма контролю якості послуг «Арсеналу»

23 червня проведена конференція, на якій прийнято «Програму контролю якості послуг». За цією програмою, на нашому підприємстві протягом 2021-2022 року вводиться система незалежного контролю якості послуг з бойових виїздів та обслуговування сигналізації.

Цей контроль заснований на прямому проходженні інформації від клієнтів з використанням чат-ботів і контактів через QR-коди, що забезпечить повну достовірність інформації.
На підставі отриманих даних, новий відділ контролю якості буде проводити статистичну аналітику і давати рекомендації по роботі з клієнтами.

Програма контролю якості послуг «Арсеналу» Програма контролю якості послуг «Арсеналу» Програма контролю якості послуг «Арсеналу» Програма контролю якості послуг «Арсеналу» Програма контролю якості послуг «Арсеналу» Програма контролю якості послуг «Арсеналу» Програма контролю якості послуг «Арсеналу» Програма контролю якості послуг «Арсеналу» Програма контролю якості послуг «Арсеналу»

Comments are closed.